2010. június 25., péntek

Pasik, hess!

Ma reggel úgy döntöttem, kiszórok az életemből minden olyan férfit, aki nem oda való, "zaklatja" a lelki világomat stb. Meg is tettem. Megmondtam az új fiúnak, hogy nem akarom többé látni, ne haragudjon. Hogy sértettségből e vagy sem, azt nem tudom, minden esetre válaszul azt kaptam, hogy ő sem gondolta komolyan. Hm. Hát köszi. Legalább ez így utólag kiderült. Még jó, hogy nem engedtem közel magamhoz.
Majd írtam egy smst még valakinek, aki mostanában szeretett volna közel kerülni hozzám, csak nem hagytam. Őt is elküldtem.
És akkor jelentkezett N. Minden előzetes figyelmeztetés nélkül. Beszéltünk. Beszéltünk pár szót a köztünk kialakult helyzetről. De semmi konkrétum. Még mindig. Azt mondta, még jelentkezni fog. Hm. Hát jó. Hiszem, ha látom. Hogy mit akar, rejtély. A kulcsomat nem adta vissza, és most sem hozta szóba. Ebből arra következtetek, hogy gondolkodik. Hogy akar még valamit. Hát nagyon kíváncsi vagyok. És hülye is, ezt már most tudom....

Nincsenek megjegyzések: