2010. június 20., vasárnap

A jóslat

Szóval elmentem a jósnőhöz. Megnézte a tenyeremet és utána kártyát vetett. A stúdiója elég kellemes hangulatú volt. Kissé elvont, de barátságos volt. És akkor jöjjön a jóslat:
Szép hosszú életem lesz, a szerencse mindig mellettem fog állni. Sokat fogok utazni (itt hozzátette, hogy úgy látja, eddig is sokat jöttem mentem a világban, ez igaz.) főleg idősebb koromban. Egy fiúgyermekem biztosna lesz. Több gyereket nem látott az életemben. Azt mondta, h megvan rá a lehetőség, de történik majd vmi, ami miatt választani, dönteni fogok, hogy vállalok e még babát. Egészségileg jól vagyok, és a későbbiekben sem várható súlyosabb betegség. Azt látta, h a has körül lesznek kisebb problémáim. Itt rámnézett, és megkérdezte, h nőgyógyászati problémáim szoktak e lenni. Mondtam, h igen. Azt mondta, h ez a későbbiekben is lesz, vigyázzak magamra, ne hanyagoljam el.
Többször is kivetette a kártyát, és minden egyes alkalommal ott volt a pénz. Szerinte még az idén várhatok egy nagyobb összeget, ami sok problémát megold az életemben. Kérdezte, h várok e örökséget. Itt kicsit megijedtem, mert szó sincs ilyesmiről. Bár azt nem mondta, h lát e halált körülöttem. Remélem, inkább arról lehet szó, h nyerek a lottón, vagy ilyesmi! :)Azt azért hozzátette, h úgy látja, sosem lesznek anyagi problémáim, a szerencse mellettem fog állni.
Az idén költözködés lesz az életemben. Vagy én költözök, vagy vki hozzám költözik, de mindenképpen boldogság lesz a vége. Erre nem is számítottam, így erre is nagyon kíváncsi vagyok.
3 nőt látott az életemben. Van egy idősebb nő, akivel vigyáznom kell, mert rosszindulatú velem, rosszat akar. És van egy velem egyidős nő, aki az irigyem. A 3. nő szintén idősebb nálam, de őrá lehet számítani, sokat fog segíteni. Sztem egyébként ez anyu. :) A többit nem tudom, h ki lehet az.
A munkában változás várható még az idén. Itt elfelejtettem megkérdezni, h ez pontosabban mit jelent? Azt is elfelejtettem megkérdezni, h mikor megyek férjhez, kíváncsi lettem volna. De hát annyi mindenről volt szó, h a kérdéseimet sorra elfelejtettem. Fel kellett volna őket írni.
Aztán jött a szerelem. Amikor kirakta a kártyát (nekem kellett emelnem), az első dolog az volt, h rámnézett és közölte, védekezz!!!!! Na itt majdnem lefordultam a székről. Ugyanis a kártya szerint nagyon készülődik egy gyermek, talán már úton is van (nem fizikailag), csak sejtem, h hogyan értette ezt. Szóval készülőben van egy gyermek, aki most nagyon rosszkor jönne, ezért nyomatékosan kér, védekezzek. Hát ez azért elég durva volt. Mert h volt alapja annak, amit mondott.... ezért aztán a jósnőtől az utam egyből a nőgyógyászhoz vezetett. Ma kezdtem szedni a gyógyszert. Biztos, ami biztos. És ezért is csináltam meg a tesztet. Szerencsére negatív lett.
Aztán közölte, h lelkileg nem vagyok jól, és nagyon érzékeny vagyok. Figyeljek oda magamra. Aztán kérte a keresztnevét. Újra kirakta a kártyát, miközben nagyon kellett rákoncentrálnom. Ami ezután következett, meg
lepő volt, nem vettem a szívemre, de megjegyeztem mindent. Szóval nem látja őt az életemben, nem lesz hosszú és tartós ez a kapcsolat. A jósnő szerint ő képtelen tartós kapcsolatot kialakítani, mert egy idősebb nő a múltjából, képtelen őt elengedni. Tele van negatív energiákkal, és ezek gátolják őt, h boldog legyen bárkivel is. Hát nem igazán tudom h volt e az életében egy idősebb nő, akivel járt volna. Ezekből a negatív energiákból én is kapok rajta keresztül, így esélyünk sincs egy normális párkapcsolatra. Aztán még az is kiderült, h van egy velem egyidős lány, aki befigyel a képbe, és ő nem tud dönteni kettőnk között. Itt rámnézett a jósnő, és azt mondta: "sajnálom, de semmi jót nem tudok neked mondani vele kapcsolatban. A horoszkópotok szerint összeilletek, és valóban így van, de ez nem fog sikerülni. Ne felejtsd el, h saját magunk alakítjuk az életünket, így ha nagyon akarod, és úgy érzed, megéri a fáradságot, tudok neked segíteni. Le tudom venni a negatív energiákat, és akkor boldog lehetsz vele. De ahhoz szükségem lenne fotóra mindkettőtökről, és hetente vissza kellene járni hozzám" Hát gondolom, h ezt a pénz miatt mondta. Így aztán ezt nem nagyon hittem el. Mármint ezt a rontáslevételt.
Viszont mondott vmi nagyon érdekeset. Ami sztem most fog beteljesülni. Ugyanis van egy férfi, akivel hamarosan találkozom, idősebb nálam, valamilyen módon kapcsolata van külfölddel (munka, vagy épp ott él. na itt kétségbe estem, mert a Szakácsom jutott egyből az eszembe, ő kint él és dolgozik is, mire a jósnő közölte, nem ismerem még ezt a férfit, így azért megnyugodtam), és ő lesz az, aki elhozza a boldogságot az életembe. Kettejük között fogok választani.
Hát nagyjából ennyi volt. Fél órát beszélgettünk. Most nagyon kíváncsi vagyok, h mi fog megvalósulni, igazat mondott e, vagy csak felesleges pénzkidobás volt.
Őrültség volt elmenni? Lehet. De most már ezt is kipipálhatom a bakancslistámon! :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Néha kellenek ilyen "őrültségek" :)
krikszi