2010. június 26., szombat

Nagyon hülye...

Én nem tudom elfelejteni ezt a pasit!!!! Ma találkoztunk. Visszakaptam a kulcsomat, és beszélgettünk. Ma megy esküvőre. Segítettem neki, mert megkért. Basszus, az embert nem simogattam annyit, mint ma a vasalóval az ingjeit! :)))) Nem tudom elfelejteni, annyira .... ránéztem és megremegtek a térdeim... valami csillogást láttam az ő szemeiben is.... kész vagyok. Tegnap óta többször is keresett. Mondtam neki, hogy ez a mai vasalás sokba kerül még neki, és cinkosan rámmosolygott. Azt mondta, hogy majd megbeszéljük. Bevasalom rajta! :) Hát nem mondom, most egy kicsit repked a lelkem.
Nagyon hülye vagyok, tudom, de képtelen vagyok elfelejteni. Talán most majd elindul közöttünk valami. Csak nehogy pofára essek... jaj istenem, kérlek, add, hogy visszajöjjön...

2 megjegyzés:

pipacs írta...

Drukk, hogy jól süljön el ez az egész!

Kakaóscsigás írta...

köszi. egész nap ezen jár az agyam. ha nagyon akarunk valamit, azt mondják, az úgy is lesz. hát akkor én ezt most nagyon, de nagyon szeretném!