2010. március 6., szombat

Busz a Dunán

Az milyen már, hogy a BKV-n ülve épp azon morfondíroztam, hogy hogy a fenébe fogom én megírni a szakdogámat a megadott határidőre, amikor is kifelé bámulva az ablakon az orrom előtt úszott el a Dunán egy busz. A Dunán. Úszott. ??????!!!!!! Mi van????? Hirtelenjében azt sem tudtam, hogy mit csináljak. Hívjam a katasztrófavédelmet, vagy épp a mentőket és a rendőrséget, vagy üljek és bámuljak bután, mint aki nem vett észre semmit. Végül is sosem lehet tudni, mikor tréfálja meg az embert a kandikamera ugye.... Na nem mintha ez olyan sűrűn előfordult volna velem, de hát azért mégis. Szóval ott úszott a Dunán, de senki sem jajveszékelt, fulladozott, sőt inkább ráérősen nézeldőtek ki a busz ablakán az emberek. Hát mondom, mi van bakker, ezt nem értem. Ahogy hazaértem, egyből meglestem a neten, és láss csodát! Ki gondolta volna, de létezik már itthon is a kétéltű busz!!! Itt a link, ha valakit érdekel. http://www.fn.hu/utazas/20090909/busz_uszik_dunan/

Ugyan borsos az ára, de azért kipróbálnám! :)

Nincsenek megjegyzések: