2010. február 14., vasárnap

Valentin, de utállak

Mit mondjak... életem egyik legrosszabb Valentin napja volt. Olyan semmilyen. Tök egyedül voltam. Erre sem volt példa az elmúlt években. A reggelt papírzsepi hegyekkel és óriási ronda püffedt, kisírt, piros szemekkel indítottam. Ezek után nem sok jóra számítottam a nap hátralévő részében. Végül fogtam magam, és nekiindultam vásárolni. Na ez olyan jól sikerült, hogy 30.000 Ft-om bánta, viszont van két új csizmám, és egy rakás felsőm, gatyám. Leárazások voltak.... Nem is akármilyenek! :) Ettől azért egy picit jobb lett a kedvem. Meg a chilisbabtól, amit ma délután főztem. Apám, én még ilyen jót nem főztem mostanában! Majd összepisilem magam, olyan csípős lett, de akkor is megeszem, mert kihagyhatatlan. :) Aztán persze ezen a főzésen is úgy elszomorodtam. Azelőtt mindig a Szakácsom terepe volt a konyha.... úgy hiányzik....

Nincsenek megjegyzések: