2010. március 20., szombat

Mérleg és centi - diéta indul

Szóval lemértem magam. A mérleg szerint 61 kg vagyok. Ez durvaaaaaaaa! Én azt hittem, hogy legalább 5 kg-val vagyok nehezebb. HOgy is van ez akkor? Nem azt látom a tükörben, mint ami a valóság??? Jesszus, ezek szerint így van. Jó, így mindjárt más, eredetileg a cél 60 kg volt, na így most némileg változtattam rajta, úgy hogy megpróbálom az 57 kg-t elérni. A tavalyi diéta alapján ezt cirka 1 hónap alatt el is érem. Tavaly is az első 1 hónapban majdnem 8 kg-t fogytam, utána meg szinte semmit. Szóval akkor a cél az 57 kg. Ez azt jelenti, hogy kényelmesen bele fogok férni az M-es nacijaimba, hurrááááááááááá! Kellene centit is nézni, nem biztos, hogy egyedül menni fog. Na kipróbálom.
Íme az eredmény:
Mell: 88 cm, sikítok, ha ez lejjebb megy..... (tuti ez lesz az első, ami lemegy 80 cm alá....
A köldök fölött, úgy gyomortájékon a körméretem: 74 cm.
Köldök alatt a derékméretem: 94 cm (ó azok az átkozott párnácskák ugye...)
Fenék: 104 cm, jujjjjjjjjjjjjjjj
comb: 59 cm

Mennyi is szokott lenni az ideális? 90-60-90 ? Háhá, körberöhögöm azt a pasit, aki ezt keresi.
Na következő mérés 1 hét múlva szombaton. Már most izgulok!

2 megjegyzés:

pipacs írta...

Én három hete norbizok, eddig semmi. :D Gondolom így 30 felé és szülés után még jobban kapaszkodnak a kilók! De nem adom fel! :)
Drukk Neked!

Kakaóscsigás írta...

jó tudni, h nem vagyok egyedül! :)