2010. március 15., hétfő

Azt mondják, hogy vegyek elő egy papírt, és írjam le, hogy milyen a férfi, akire vágyom. Csak pozitív tulajdonságokat lehet felsorolni. Ha kész, el kell tenni, és rövid időn belül összejön.
Jelentem, 2004-ben írtam először ilyen "A PASI, aki kell nekem" cetlit. 2 héten belül bejött. Másfél éves, óriási nagy szerelem lett belőle, talán máig sem sikerült igazán kiheverni. Na jó, egyre biztosabb vagyok benne, hogy ténylegesen nem sikerült kiheverni.... Aztán a következő cetlimet 2007-ben írtam. Nem egész 1 hónap alatt ez is bejött. 2 éves kapcsolat lett belőle. Ezt sem hevertem még ki... ha az előzőt 4 év alatt sem sikerült kipihenni, akkor a Szakácsomat sem mostanában fogom. DE! Lélekben már készülök a következő cetlim megírására. Összegyúrom az előző két cetli tulajdonságait és az eddig tapasztalt hiányosságokra jobban odafigyelek! Most már csak az a kérdés, hogy mikor is szánjam rá magam. Mikor leszek készen rá?

3 megjegyzés:

fuckinsuperhero írta...

Wow!!!
Ez tényleg...?Vajon nekem is??? Hát akkor megcsinálom:D

Kakaóscsigás írta...

hajrá, hajrá! :)

Névtelen írta...

:) jó ilyet olvasni tőled.
krikszi