2010. március 6., szombat

Szakdoga

Ne is mondja senki. Már csak 1 hónapom van hátra. Én meg szinte sehogy sem állok. Ne tessék azt mondani, h ugyan már, minek izgulsz, 1 hónap az rengeteg idő... ezúton tájékoztatok mindenkit, hogy nem, ez már nagyon kevés, tudniillik nappalisként azelőtt vígan megírtam egy hét alatt is, de most levelőzősként munka mellett ez is nagyon kevés. Jellemző, megint mindent az utolsó pillanatra hagytam..... na ezt a tulajdonságomat nagyon, de nagyon utálom. Lusta vagyok, ezt is tudom... és ezt is nagyon utálom. És még fel sem vettem a kapcsolatot a tanárommal. Na ezért is mit fogok kapni.....
Úgy hogy ma szépen beballagtam a könyvtárba és egy rakás könyvvel jöttem ki. Lehet, hogy a ma estét még engedélyezem magamnak, aztán holnap reggeltől nincs megállás. Adtam magamnak 1 hetet, hogy egy 70%-os anyagot hozzak össze. És ezzel jelentkezem a tanárnál, talán így kevésbé lesz kellemetlen a találkozás.
Azért azon kiakadtam, hogy a könyvtárközi kikérésre és az előjegyzésre is fizetni kell. Hát marha jó, még ezért is? Tessék csak mondani, a több ezer forintos könyvtári olvasójegyhez miért nem tartozik automatikusan ez a szolgáltatás is??? Komolyan mondom, egy rakat lóvét kifizettem már az elmúlt 3 évben ezek miatt. De azért nagyon szeretek könyvtárba járni, és imádom a könyveket!

2 megjegyzés:

Béb írta...

Menni fog! Nyugodj meg! Ha én megírtam másfél 7 alatt - pedig közben össze-vissza blogoltam, meg lusta disznó vagyok... - akkor menni fog neked is! Majd szorítok!

Kakaóscsigás írta...

juj, köszi! :)