2010. március 20., szombat

Fogyókúra sokadszorra - de most eltökélt vagyok

Nah, a leves fődögél, a halacska fokhagymás tejben áztatva várja sanyarú, de annál finomabb sorsát, a lakásban egész délelőtt nyitva az ablak, nincs végre hideg és ezerrel süt a nap. Hát kell ennél több??? Kell, de azt most hagyjuk, mindenesetre ebbe a már-már idilli képbe rondít bele a tudat, hogy szakdolgozatot kell írni, na így már mindjárt nem olyan szép és jó. A Vodafone-tól meg megjött az értesítés, hogy 14.000 Ft lett a havi számlán... mondanék itt most cifrákat, de nem teszem, mert úri nő lennék vagy mi a szösz! :) Úgy hogy csak szépen elsunnyogok a szobába és végiggondolom, hogy mi a frászért telefonáltam én annyit!!!! Közben eszembe is jutott egy-két dolog, na nem csodálkozom... úgy hogy mától kemény spórolás van, azért ez a 14.000 Ft mégis csak túlzás!!!
Amúgy mától ismét fogyózom, 90 napos diéta van a porondon, mint tavaly ilyenkor is. A helyzet közel sem olyan szörnyű, mint tavaly, viszont tegnap este megnéztem azt a fotót, amely Bulgáriában készült rólam. Úristen, de jól néztem ki!!!!!Úgy hogy mától fogyózom, már megint. Tehát a mai menü: ugyi hús nap van, szóval eszek egy kis halat salátával, utána húslevest. Aztán este ugyanez a menü, csak leves nélkül. Holnap pedig kieszem a levesből a zöldségeket, meg wokkozok bébirépát, cukkinit, padlizsánt és hagymát. A tészta és gyümölcsnapról ne is beszéljünk, előre utálom őket...

Nincsenek megjegyzések: