2010. március 6., szombat

Szomorú vagyok

Ma reggel elutazott a Szakácsom. Pénteken reggel búcsúztam el tőle személyesen is, azt hittem, h belepusztulok. Leírhatatlanul rossz érzés volt őt utoljára ölelni a Duna parton, a szélben. Egyszerűen nem akaródzott őt elengedni. Egyre csak öleltem és öleltem, és közben gyönyörűen lesírtam az összes vakolatot az arcomról, amit a reggeli tárgyalás miatt pakoltam fel a fejemre. Épp akkor semmi sem érdekelt, csak az,  hogy még utoljára beszívhassam az illatát, belenézhessek a szemébe, érezhessem  a bőre melegét, és hallhassam a hangját, amint a fülembe suttog. Ólomsúllyal nehezedett rám az idő, és borzasztóan kellett uralkodni magamon, hogy kibírjam keserves zokogás nélkül, ahogy megfordultam és elindultam a metró felé. Éreztem, ahogy mögöttem áll, néz és vár.  Vissza kellett fordulnom, még vagy százszor a fülébe súgtam, hogy legyen nagyon boldog és vigyázzon magára. Váltottunk egy hosszú búcsúcsókot, még most is érzem a számon, aztán beült az autóba és elindult haza.
Ma hajnalban hívott, a magyar-osztrák határról útban a schwechati reptér felé. Szomorú volt és félt. Félt az ismeretlentől és félt az egyedülléttől. Este 6-ra ér Amszterdamba és száll hajóra. Mától megváltozik az élete. És az enyém is. Talán tegnap láttam őt utoljára... Hiányzik, már most nagyon hiányzik.

5 megjegyzés:

Mimoooo írta...

:(

Csillagvihar írta...

:(

pipacs írta...

:(
-ölel-

Névtelen írta...

Miért nem mentél vele?
krikszi

Kakaóscsigás írta...

Krikszi, nem lehet. Én itt vagyok otthon. Itt van az életem. És mert valahogy el kell egymástól szakadnunk, új életet kell kezdenünk.