2010. március 18., csütörtök

Villanyóra

Most mi van??? Minden szolgáltató megbolondul??? Az történt, hogy megkaptam az éves elszámoló villanyszámlát, miszerint 50.000 Ft-tal fizettem túl a tavalyi évben. Hát ez több volt, mint vicces. Az első percben még úgy meg is örültem neki, mondván, erre még úgy sem volt példa, inkább mindig rá kellett fizetni. Aztán egyre gyanúsabb kezdett lenni a dolog, mert hát azért az mégsem járja már, hogy egy hűtő, egy mosgatógép, egy mosógép, laptop, tévé, hifi stb. mellett annyira keveset fogyasztottam volna. Na ne! Úg ydöntöttem, kézbe veszem a dolgokat. Mint kiderült, rosszul olvasták le a villanyórámat. És mint kiderült, nem csak hogy nem fizettem túl, de még keveset is, cirka 20.000 Ft-tal.... szóval marha jó. Most küldik a helyesbítő számlát, hát kíváncsi leszek. De azért, biztos ami biztos alapon, kiküldték a postával nekem az 50.000 Ft-ot..... mondjuk úgy, hogy szolidan képen röhögtem az ügyintézőt, amikor megreklamáltam. A pénzt meg nem veszem át, utána meg majd azért rohangálhatok a szolgáltatóhoz...

3 megjegyzés:

Mimoooo írta...

Nálunk a gázzal volt így, kiküldtek egy csekket 109 000,-Ft-ról. Azzal egyidőben érkezett egy másik boríték tele stornó számlával, amiért küldtek nekünk 98 000,-Ft-ot.

Kakaóscsigás írta...

:)))))

Béb írta...

Nekünk fizetni kéne 140.400-at. És sajnos ez nem elütés. Csak szemétládák. De kézbe vettem a dolgot!