2009. december 26., szombat

Gyöngyöt fűzzünk...

Azért büszke is vagyok magamra! Az idei volt az első olyan karácsony, amikor saját kezűleg készített ajándékot kaptak az anyuék. Tesómnak és anyunak gyöngyből fűztem karkötőt és nyakláncot. Az egyik barátosném tanított meg rá, én meg rákaptam az ízére. Annyira szépek lettek! Na persze azt azért el kell mondani, hogy jócskán van még mit tanulnom, igen csak kezdőnek számítok a szakmában, mindenesetre úgy örültem nekik! :) Sajnos fényképet elfelejtettem csinálni, de hát még fűzök majd egy jó párat a jövőben is, úgy hogy meg tudom nektek is mutatni.Krikszi! Kezdem érteni a szenvedélyedet! :) :) :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) de jó!!!!! Majd kíváncsi leszek a műveidre. Egyébként jó figyelemelterelő is, no meg örömöt ad, hogy valami szép kerül ki a kezeid közül...
krikszi

Csillagvihar írta...

Az jó. Nálunk anyu a nagy gyöngyfűzős, szépességes dolgokat tud.