2009. december 29., kedd

Eltűnt fotók, emlékek nyomában

Olvasok, kirakózok és gyöngyöt fűzök, ez most az én terápiám. Tegnap éjfélig raktam a kirakót, ha kész vagyok vele, hozom a fényképet! :)
Apropó fénykép, teljesen össze vagyok zuhanva. Eltűntek a fényképeim........... egy csomó fényképemet nem találom, mintha valaki letörölte volna őket a gépről. Totál ki vagyok bukva. Olyan ez, mint amikor valakinek az életét egy húzással törlik. A legszomorúbb, hogy igazából azt sem tudom, miket keressek. Most legutóbb a barátnőm kérte, hogy küldjem át neki a lánybúcsús fotókat, mert elszállt a gépük és vele minden fotó... én meg nagy buzgónm nekiálltam keresni, és nincs meg........... egész eddig abban a hiszemben voltam, hogy minden megvan. És kiderült, hogy annyi minden hiányzik, a közös emlékeink vele.... borzasztóan bánt. Tegnap megszállottként kerestem, kutattam az egész lakásban, hátha kiírtam őket DVD-re. És semmit sem találtam. Eltűntek a gépről a szilvásváradi legkedvesebb fotóim, az első esküvő kettesben, a lánybúcsú, és még ki tudja mi minden, amire most nem emlékszem, egyszerűen fogalmam sincs, hogy ki és hogyan és mikor.... nagyon rossz érzés, pedig csak fotók, de olyan sokat jelentenek nekem...

3 megjegyzés:

pipacs írta...

naná, hogy sokat jelentenek..azért ne add fel, hátha egy informatikus csodákra lenne képes!

Tabby írta...

Szia Csigusz!

Minél előbb nézesd meg a gépet egy hozzáértővel, hátha elő lehet csalogatni a képeket!
Bár az is lehet, hogy nem véletlenül tűntek el...

Gyászold meg ezt a kicsit több, mint 2 évet, aztán majd kezdjél újra élni és mosolyogni! :)

marlen és lippi írta...

Kedves Csigás,
mindketten sokkal boldogabb évet kívánunk!:):)
marlen és lippi