2010. február 13., szombat

Egyszer lesz egy saját kis könyvtárszobám. Úgy szeretném! Gondolatban már be is rendeztem. Ez egy olyan kis olvasókuckó lenne, egy képzeletbeli ház kiszögellő, kiugró kis sarkában. Mindenhol könyvek, középen egy kis asztalka és egy kényelmes fotel egy olvasólámpával. Körülöttem mindenhol könyvek és hatalmas ablakok földig érő függönyökkel. Az ablakpárkányon pedig orchideák nyílnának. A talpam alatt puha, plüss szőnyeg, olyan, aminek a puszta érintése is boldogsággal és nyugalommal tölti el az embert. Ez lenne az én titkos kis birodalmam, a nyugalom szigete. Egy olyan szoba, ahová nem jut el a világ zaja, csak az ablakon beáramló napfény és madárcsicsergés.
Na erre még várnom kell, de esküszöm, ha lesz rá lehetőségem az életem során, ezt biztos megvalósítom. Nekem nagyon sokat jelentene.

1 megjegyzés:

Béb írta...

Széles kipárnázott ablakpárkánnyal. Ahova be lehet ülni és néha kipillantani a világba és füröszteni az arcod a fényben...