2010. április 8., csütörtök

Undor és utálat és gyomorideg

Nem kicsit vagyok ideges.... a héten szabadságon vagyok, hogy írjam a szakdolgozatomat. Erre tegnap be kellett mennem dolgozni... és hazaküldtem magamnak egy csomó mindent, hogy azt majd jól felhasználom a dolgozatban. Erre mi történik???? Meghal a levelezőrendszer, és az e-maileket nem lehet házon kívülre küldeni. És mikor veszem ezt észre??? Ma reggel, amikor álltam volna neki.... én biztosan sírva fogok fakadni... mintha minden összeesküdött volna ellenem. Már csak 1 hetem van hátra. Úgy érzem, már cask arra hajtok, hogy görbüljön.... annyira utálom! Most érzem azt, amit Pipacs a 3. iskolájánál érzett, hogy undorom van, megcsömörlöttem, már nem akarom tovább csinálni, már egyáltalán nem élvezem. Csak azt nem értem, hogy miért a végére fogyott el a lendület. Pedig most kellene igazán hajrázni, már tényleg nincs sok hátra, csak egy szakdoga jövő hét csütörtökig, egy vizsgaidőszak májusban és egy államvizsga valamikor június végén. Na mondjuk ez épp untig elég... Soha többé nem ülök iskolapadba!!!!!! (hiszti pedig most befejezve) :)

Nincsenek megjegyzések: