2010. január 2., szombat

Csillagviharnál olvastam, hogy úgy tartják, az embernek olyan éve lesz, amilyen a január 1. volt. Huh, na az kínos... legalább is nekem. Röviden összefoglalva, ha hinni lehet a babonának, a következőkre számíthatok: borsónyi boldogság, sok sírás, veszekedés, kétségbeesés, aggódás, fájdalom, szomorúság, utazás, pénz és némi szerencse. Hogy miből gondolom, hát lássuk sorjában:
  • borsónyi boldogság: a Szakácsom mellett ébredtem, és néhány órára ismét egy picit boldog lehettem (de csak nagyon picit).
  • sok sírás: sírtam, amikor elváltunk és sírtam, amikor egyedül léptem át a lakásom küszöbét, és sírtam, mert nem várt itthon senki. Aztán sírtam, amikor összekaptam a szüleimmel, és sírtam, mert úgy éreztem, magányos vagyok és a világ és mindenki összeesküdött ellenem.
  • veszekedés: na igen, sikerült nevelőapámnak jól beletaposnia a lelkembe, csak mert nem tetszik neki, hogy a Szakácsommal szilvesztereztem. Azóta nem kommunikálunk egymással.
  • kétségbeesés: mert félek, hogy az anyuék megint bele fognak szólni az életembe, és ez sosem fog változni, és én sem tudok rajta változtatni. És mert össze vagyok zavarodva.
  • aggódás: mert nem tudom, h lesz e elég erőm jó és helyes döntéseket hozni. Aggódom a Szakácsomért is...
  • fájdalom: össze vagyok törve, ezt nem ragozom.
  • szomorúság: szomorú vagyok, hogy folyton lavíroznom kell, kompromisszumokat kell kötnöm és vkinek fájdalmat kell okoznom. Igazságtalan az élet.
  • utazás: buszoztam nem is keveset 1-jén, így nem csodálnám, ha idén állandóan utaznom kellene...
  • pénz: ettem lencselevest, remélem, lesz foganatja.
  • némi szerencse: disznóhúst is ettem! :)
Összesítve nincsenek túl jó kiláztásaim 2010-re.... azért bízom benne, hogy egy pici boldogság nekem is jut idén...

3 megjegyzés:

Csillagvihar írta...

Szerintem ne higgy el mindet, én sem szoktam. ;)
Miért szólnának bele az életedbe? eddig is tették?
Volna ezzel kapcsolatban még vagy 5-6 kérdésem. :)

Sheila G. írta...

kicsikém, ha csendben is, de veled vagyok...

Kakaóscsigás írta...

bonyolult és összetett. eddig is beleszóltak, hiába minden tiltakozás, és eztán is bele fognak szólni. ez van, tenni nem tudok ellene semmit, max. továbbra is tiltakozom és veszekeszem velük. :(
jól esik, hogy velem vagytok!