2011. január 22., szombat

Én nem tudom, egyesek hogy gondolják,hogy első randin dvd-ézni fogunk nálam... ez hülye.... de, majd épp egy vadidegen férfit beengedek a lakásomba, akiről azt sem tudom, h ki fia borja. Inkább lefújtam a tegnap estét. Na de most komolyan, jöjjön már egy értelmes, épeszű férfi az utamba!!!!
Na meg a másik... néhány hete belebotlottam egy 42 éves pasasba. Rengeteg sebből vérzik a dolog, egyből mindjárt az életkora ugye... annyi minden van itt még, probléma probléma hátán, hogy egy életre is elég lenne, és nekem ez köszönöm, de nem kell. Én ezt nem vállalom fel. Életművészekből meg pláne nem kérek. Legutóbb már annyira idegesített, amikor találkoztunk, hogy alig vártam, h elmenjen. Szóval ennél biztosabb jel nem is kell, ki fogom rakni a szűrét. Csak az a bibi, hogy ő fülig szerelmes belém, és össze fogom törni a lelkét... és ezt nagyon nem szeretném, utálom, ha fájdalmat kell okoznom másnak. Viszont inkább most, mint majd később. Tudom én ezt nagyon jól.

Nincsenek megjegyzések: