2010. december 29., szerda

"Szeretlek, mert olyan kis bolond vagy, és ez annyira jól áll neked. Imádom ezt benned. De nem vagyok szerelmes beléd." Ezek után legyen az embernek boldog karácsonya... "Jobbat érdemelsz nálam." Hát köszi, és igen, ebben teljesen igazad van.
Momentán úgy vágok neki az újévnek, ahogy kezdtem. Egyedül, mint a kisujjam. Nem mondom, hogy lelkileg nem visel meg. Mert igen, nagyon is rossz kedvem van, és leginkább ezt nem akartam. De még mindig jobb így, mint szenvedni vki mellett a bizonytalanságban. Egy a gond, nem vagyok az a szingli tipus. Szóval semmi sem jó. És most kicsit mérges is vagyok, mert hová lett az a híres optimizmusom??? Fantasztikusak a hangulatingadozásaim.... Legszívesebben fúriaként tombolnék, annyira elégedetlen vagyok és utálok mindent és hisztis és dilis vagyok, de igazából nem tudnám konkrétan megmondani, hogy pontosan mi a bajom. Minden, de úgy igazán...
Inkább elteszem magam holnapra!

Nincsenek megjegyzések: